Logo Tallo

Maarsbergensessie

Regelmatig worden wij gevraagd of een product of dienst potentieel heeft. Nu zijn we van vele markten thuis en hebben we veel gezien en gehoord, maar is het niet beter om de vraag voor te leggen aan een target-audience?

Wij faciliteren een dergelijk treffen in de unieke setting van Landgoed Maarsbergen.
Wij benaderen een target-audience, bereiden de bijeenkomst voor, regelen de logistiek en modereren de bijeenkomst. Een dergelijk treffen is heel confronterend: het target-audience wordt heel gericht geselecteerd en wij stimuleren hen om prikkelend te zijn naar de vragensteller. Alleen dan heeft de vragensteller er wat aan. Een Maarsbergensessie beslaat in de regel één dagdeel.

Enkele voorbeelden:

“Een web-creation-studio wilde een app lanceren en dacht een unicorn gevonden te hebben. TALLO werd om haar mening gevraagd. Daarop hebben we in 2 sessies een app watcher en een app expert aan tafel gezet om de bedenker te challengen”

“Een HR dienstenleverancier vroeg of TALLO deze wilde introduceren in de Top 100 bedrijfsleven. Ter voorbereiding confronteerden wij de directie van het bedrijf met een target-audience met de vraag: zouden jullie de aangeboden diensten willen afnemen?”

“Een IT leverancier begreep niet waarom klanten zijn bedrijf niet wisten te vinden. Wij hebben vertegenwoordigers van zijn doelmarkt laten toelichten waarom hij niet gevonden werd”